woensdag 24 mei 2017

Nieuwtjes op TwentTrack

TwentTrack is natuurlijk een slotracebaan, maar stiekemweg kan ik hier ook de licht aanwezige verzameldrang in kwijt.

Een goede reden is de scenery, waar je ook wel eens wat verandering in wil.
Het op TwentTrack bekende "middenterrein" had al een kleine show van wat classics:


Daar is nu een nieuwe truck aan toegevoegd (die zwarte). Hoewel ik deze al jaren heb willen aanschaffen, kon ik deze alleen maar op een site in de VS vinden, waarbij de verzendkosten de pan uit rezen. Eindelijk vond ik het nu op marktplaats. (Aan het eind van deze post een filmpje waar je het totaal overzicht kan zien).


De volkswagens hebben even plaats moeten maken voor de "Amerikaanse trucks hoek" die ik leuk kon aanvullen met deze twee klassiekers:




Ook eindelijk eens een verklaring waarom er eigenlijk een brandstoftruck naast de pits staat:




Eindelijk kan er getankt worden.... De tank is in een kringloopwinkel gevonden als aanhanger voor een speelgoedtractor.

In het filmpje, allereerst het overzicht van het middenterrein en dan een nieuw stuk scenery, waarin ik weer eens een andere tic kon botvieren, nl. de drang tot modelbouwen... kiek maar...








1 opmerking:

FRANK103 zei

Mooi dat je toch steeds verder aan het bouwen bent Henk, ziet er goed uit! Die vrachtauto lijkt wat groot ten opzichte van de auto's, maar hij zal vast op schaal zijn en komt natuurlijk ook uit de U S A waar alles groot is!