donderdag 10 november 2016

Prima suggesties, maar...

Met dank aan Frank103 en Marc Stouten - die hier........nee, Henk, geen plagiaat plegen....voor hun inbreng vwb het al of niet pensioneren van de Lancia.

Opnieuw in de (fantasie-) lak? In mijn enthousiasme maar gelijk zo'n grafiti spuitbus gekocht, maar of hem dat gaat worden?


Eerst maar eens beginnen met een schoonmaakbeurt. (Dat spul wat ik daarvoor gebruik is zo goed dat ik daar ook een oude stationaire motor mee heb schoongekregen - zie deze link)


Uiteraard ook het chassis maar eens flink onderhanden genomen.


Uit elkaar die kar en dan in de D...y.


De boel schoonmaken is een ding, maar hoe krijg je dat netjes gespoten, zonder allerlei details ook mee te spuiten?

Leuk idee, maar misschien toch eerst maar eens proberen met een white-kit, als die nog te koop zijn.

In ieder geval is de boel straks weer fris en schoon, maar doet-ie-ut-of-doet-ie-ut-niet?




4 opmerkingen:

FRANK103 zei

Hoi Henk, bij een bepaalde detailhandelaar in Putten liggen zeker white kits van slot-it, als ik zijn site mag geloven. Neem de echtgenote mee, stop voor een heerlijke lunch bij het Boshuis in Drie en je hebt een uitermate verantwoord dagje Veluwe! Succes! Frank

PorscheHarry zei

Hoi Henk, mooi dat je je mooie Slot It slotcars weer laat werken. White kits werken doorgaans het beste, zie bijvoorbeeld mijn album https://myalbum.com/album/94Bo3ghgQGU6 en denk maar eens hoe ik de van jou gekregen Ninco Porsche GT3RS tot drie keer toe wist te verknallen. Dat werd uiteindelijk scenery ....... Zonde toch voor deze mooie Lancia ?

MarcStouten zei

Schuren met hoge korrel, primer lak is voldoende. Spuitbussen action zijn top! Lak, primer en blanke van dezelfde merk gebruiken!

MarcStouten zei

Schuren met hoge korrel, primer lak is voldoende. Spuitbussen action zijn top! Lak, primer en blanke van dezelfde merk gebruiken!