zondag 12 juli 2015

Nieuw filmpje

Ik moest mijn weblog ergens op naslaan en ontdekte dat alle oude filmpjes niet meer werken en vaak de links niet eens meer zichtbaar zijn in de posts.

Daarom, ter compensatie maar eens een nieuwe gemaakt van TwentTrack 2. Inmiddels ruim 5 jaar oud, mooi "geweatherd",  echt rubber op de baan en steeds verder aangekleed.

Ondertussen is er  ook een wat betere camera beschikbaar (Fujifilm X10) en dus ook kwalitatief een verbetering.


Proef de sfeer en geniet van de rijtechniek van de "ghostriders".

In het echt zien en eens proberen? Stuur een bericht via dit blog!

8 opmerkingen:

FRANK103 zei

Blijft een mooi circuit Henk! Ik ben zaterdag voor het eerst in jaren weer bij Klaas Bos geweest, om mijn auto voor het souterrain te prepareren. Misschien kom ik jouw kant ook weer eens op, zo ver is het immers niet!

JeeWee zei

Heel sfeervol gemaakt!

MarcStouten zei

top! Je had toch plannen voor een andere baan HenkG? Met hoogteverschillen?

HenkG zei

@frank103: uiteraard welkom !
@jw: het kan nog sfeervoller - het volgende filmpje by night (als dat lukt)
@marc: klopt maar dat het bleek te veel rijlengte te kosten. Dus eerst een groter huis ...

MarcStouten zei

Gaat goed komen HenkG. Ruimte kun je creëren, ook in bestaande woning😆

joop zei

het slotracen zit hier door verschillende redenen al zo'n 2 jaar op z'n kont. in het verleden al eens gereden op twentack-scalextric,maar ik hou me aanbevolen met m'n mazda 787b brigade........
groet joop uut vjenne.

PorscheHarry zei

Zal me heel wat rondjes kosten om dit mooie TwentTrack circuit weer een beetje in de vingers te krijgen. Mooi gefilmd ook Henk, top !

HenkG zei

@joop: even via dit blog even een e-mail sturen met je e-mail adress. Dat heb ik niet meer, omdat er inmiddels een andere computer is aangeschaft.
&joop, Porsche Harry: ik zit vlak voor de vakantie dus veel tijd is er niet.
Na half augustus moeten we maar eens afspreken,