zondag 21 maart 2010

TwentTrack - De bouw: klaar (?)


De dagelijkse serie berichten,  waarin ik de voortgang in het bouwproject TwentTrack liet zien, kan nu wel als afgerond worden beschouwd. Natuurlijk ga ik verder met de aankleding/scenery. Daar waar ik hoogtepunten kan laten zien zal ik dat niet nalaten. Van onderwerpsarmoede zou dus voorlopig geen sprake moeten zijn.

Voor zover ik dat al niet gedaan heb, bedankt voor jullie interesse, reacties en morele steun. Ik hoop dat er nog meer slotracers op hout over zullen gaan. Ongetwijfeld handiger dan ondergetekende - ik heb nu eenmaal twee linkerhanden. Dat zou geen probleem zijn, ware het niet dat ik rechtshandig ben. Maar de baan doet het prima en daar ging het mij om.

Het eerste scenery project was al maanden geleden begonnen: de meetbrug. Vandaag heb ik deze verder afgebouwd. 



















De ladder komt van een brandweerauto (uit de "actieve winkel", van 1 euro 95) die enige jaren dienst gedaan heeft als decoratie op het oude TwentTrack. Ik heb inmiddels een beter model gevonden, dus er kon worden gesloopt.

Van de andere kant:




















En nog maar eens een fotootje. Voor de liefhebbers: net als alle foto's van de afgelopen weken - gemaakt met een Koreaan, genaamd S. Sung. (Ik wilde de spiegelreflex niet in die stoftroep brengen). Alles zonder flits op 1600 ISO. 


















Wordt vervolgd.

11 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Linkerhanden durft hij dan ook nog te beweren. Misschien moet je je eigen blog de laatste veertien dagen nog eens doorlezen wat je eigenlijk voor fraais gebouwd hebt. Klasse Henk en mijn handen jeuken om op dat fraaie asfalt te mogen toeren :-)

JBGood zei

Hallo Henk, ik vind het een prestatie van formaat. Zeker als je nog nooit gefreesd hebt is dit geen makkelijke klus. Ik wens je veel plezier toe met je nieuwe houten baan.
John Jense (je weet wel, van de Classic Cup)

FRANK103 zei

Als jij linkerhanden hebt dan heb ik helemaal geen handen.
Gefeliciteerd met jouw houten circuit Henk, het ziet er heel goed uit!

Ferry Fazzt zei

Henk, dit heb je geweldig gedaan.
Het is zeker voor jou niet eenvoudig geweest om deze stoffige omgeving te verblijven, maar de aanhouder wint, gefeliciteerd.
Veel spannende race uren op je nieuwe TwentTrack 2 gewenst.

Steffer zei

Je hebt een top prestatie neergezet!
Hout is de trend dus er komen er meer, zeker weten....(...gaat alvast een baantje tekenen...)...

Dutch zei

Twee linkerhanden??????
Volgens mij ben je dan gewoon links.
Ik vind het een topbaan geworden!
Ben benieuwd naar je volgende scenery kunstwerk!

Danny zei

Nu al klaar? wat ging de bouw snel, net ik me ging verheugen op het dagelijks blogberichtje.
Knap gedaan.

Firefighter zei

Je onderschat jezelf Henk! Ik vind dit een prestatie van formaat. Hout heeft de toekomst.

arnaud zei

Dat heb je zekers vlot gedaan henk en absoluut een mooi en strak eindresultaat.

Jacko zei

Goed werk Henk, ook erg luek om haast elke dag een berichtje te lezen. Moet echt afkicken!

HenkG zei

Nou, wat een complimenten. Dank jullie wel.
14 dagen lijkt kort, maar als je tussen de 8 en 10 uur per dag aan zo'n project werkt dan schiet het wel op.
Het frezen zou ik wel over willen doen, want zeer tevreden ben ik daar niet over. Ook wat pech met de tape. Desalniettemin functioneert het en kunnen we voorlopig weer racen.