dinsdag 9 maart 2010

TwentTrack - De bouw, dag 3


Hoewel die ouwe botten van mij steeds harder beginnen te protesteren, toch maar weer verder met het zware werk.

Ik dacht vandaag een plaat (op de tekening - vorige post - plaat C) neer te leggen en dan even een versnellinkje terug.

















Maar gaandeweg werd mij duidelijk dat ik plaat C en D gelijktijdig moest gaan aanbrengen, omdat ze anders niet meer te koppelen zouden zijn, simpelweg omdat de onderzijde niet meer bereikbaar zou zijn.
Dan maar even doorzetten.


















Hoewel ik dit eigenlijk ook later wilde gaan doen, toch maar de hoeken afgerond. Dat doe je vanzelf als je drie keer zo'n hoek in je ribbekast krijgt.

Dat ging niet verkeerd:

















De rechterhoek (op bovenstaande foto onderaan) ging er zelfs zo mooi in een keer af dat ik gelijk ook weer een ander plan kon uitvoeren:














Past precies !


Even opruimen en zie hier de status quo om 16:00.












Morgen moet de zwaarste plaat twee wenteltrappen op............

6 opmerkingen:

Ferry Fazzt zei

Henk, als die plaat tot morgen middag wachten kan, dan help ik je wel even mee.

Danny zei

Gaat vlot vooruit.

Dutch zei

Het begint er al op te lijken, nog even en je kan het leuke werk gaan doen!

FRANK103 zei

Mooi Henk!

Weet je dat je trouwens ook een ontzettend mooie spoorbaan kan leggen op zo'n tafel! Volgens mij heb je zelfs nog ergens een startsetje liggen!
(Als je toch over je botten klaagt, een spoorbaantje is veel rustgevender dan een of ander lawaaiig circuit...

:-)

Steffer zei

Dat gaat goed Henk! Het begin is er....

HenkG zei

@Frank 103 - waarom wist ik toch dat deze reactie een keer zou komen?
Neem een voorbeeld aan Ferry !