woensdag 17 maart 2010

TwentTrack - de Bouw, dag 11

Van deze dag werd maar een gedeelte besteed aan de baan. Hoewel: toch nog wat interessante inkopen te hebben gedaan - met name op scenery gebied. Verder eens even een dagje uit met vrouwlief.
Zij was het die voorstelde een begin te maken met het aanbrengen van de tape.














Met dit handige, doch enige gewenning vragende apparaatje. Helaas, bleek dat ik van de drie rollen tape die ik had aangeschaft, er twee slecht opgerold waren - lees: de kopertape niet precies midden op de drager. Dit leverde helaas was breuken op, die overigens snel weer te herstellen zijn. Natuurlijk ook even testen met een autootje op de baan.



















Wel weer veel werken in ongewone houdingen ..















Dit gaat beter.
















De tweede rol liep fantastisch en daarom besloten we vrolijk verder te gaan.


Morgen proberen de boel aan te sluiten. De soldeerbout staat al klaar.



















Zoals we in Twente zeggen: gewoon dom vedan.



5 opmerkingen:

Ferry Fazzt zei

Henk, ik wil weer een demo....
Ziet er trouwens zeer professioneel uit.

Dutch zei

Het wordt steeds mooier en mooier op de Twent track!

FRANK103 zei

Volgens mij ben jij sneller klaar met de bouw van een houten baan dan dat je die hobbelige scalextric baanstukken goed vastgeschroefd zou hebben.

Goed werk Henk, ik moet ook haast maken met mijn bord begrijp ik!

BK-Racing zei

Tsja, en toen ging het hier mis. Danny zei nog minimaal een week laten drogen !

HenkG zei

@Franl 103: ik heb er (tijdelijk) mijn beroep van gemaakt.

@BK: ???????????????